Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2015 18:05 - Нека бъдем благодарни
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6587 Коментари: 23 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Има хора, някъде далеч от нас, които са принудени да живеят във война. Има хора, някъде далеч от нас, които загубват живота си по жесток и унизителен начин. Има хора, някъде далеч от нас, които нямат избор и са принудени да страдат.

Ние имаме избор да живеем в мир /поне засега/ . Какво правим с тази възможност?

Защо много хора имат нужда да причиняват конфликти, да изливат злоба и омраза, да създават „войни“, при все, че Бог ни е подарил мир /поне засега/.

Всеки човек има проблеми в живота си, трудни моменти, неудовлетворение, болка.

Но вместо да решат проблемите си и да се освободят от негативното в душите си, много хора предпочитат да насочват тази негативна енергия към околните, сеейки обиди и омраза навред.

Това, което не виждат, е че по този начин рушат собствените си души, заразявайки ги с „отрова“.

Нека бъдем благодарни за това, че ни е подарен мир. Може да не трае вечно.





Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Подкрепям те изцяло,Веси в случая! :)
30.11.2015 18:43
Мирът е от малкото неща,които имаме,и затова трябва да го ценим и да му се радваме,наред със здравето,то е най-ценното,което притежаваме.
Също нека има мир и светлина и в душите на хората,наближава един от светлите християнски празници,Рождество Христово,и нека поне по време на тях бъдем по-добри,по-мили,по-чувствителни,и по-състрадателни...най-вече към ближните си.

Ей това не мога да разбера какво делят хората тук,че вечно искат да воюват и да доказват някому нещо...не разбирам подобни хора,нито искам да ги разбирам.
Животът /реален/ е достатъчно труден и тежък за всички ни,нима злобата и омразата,която се лее на тонове тук,ще ни помогне с нещо?!?
Не мисля...затова ИСКРЕНО и ЛИЧНО заставам зад всяка твоя казана дума.

И смятам вече да не отговарям на никакви предизвикателства отправени към мен от разните му там "недоброжелатели"

Да бъде МИР,СВЕТЛИНА и ЛЮБОВ!
цитирай
2. vesever - Така е, Тони, ако всеки човек си даде ...
30.11.2015 18:52
Така е, Тони, ако всеки човек си даде сметка колко много е злото в света край нас и колко много вреди причинява, и ако всички поискаме поне да го намалим, ако не можем съвсем да го унищожим, то бихме могли да направим света поне малко по-добър и аз смятам, че именно това осъзнаване си заслужава, за всеки човек.
Благодаря ти :)
цитирай
3. born - Чудесен постинг !
30.11.2015 21:40
Дано повече хора го прочетат !
Осмислят !
И последват призивите в него !
Поздрави и почитания.
цитирай
4. vesever - Здравей, Стефан! Благодаря ти ...
30.11.2015 21:47
Здравей, Стефан!
Благодаря ти :)
Иска ми се да вярвам, че доброто ще надделее у човека...
цитирай
5. ikra - Поздрави!
30.11.2015 21:49
Когато повече хора искрено пожелаят мир, ще бъде направена първата крачка към него. Следващата крачка е да убедят и останалите, че мирът е необходимост за благото и щастието на всички...
Съжалявам за онези, които не желаят да има мир. Те потъват в блатото на своя егоизъм, от където не се вижда нищо друго освен черния пушек от дима на съмнението и плуващите пясъци на алчността... :)
Хубава вечер :)
цитирай
6. vesever - Привет, Икра! Споделям мнението ...
30.11.2015 21:58
Привет, Икра!
Споделям мнението ти.
Благодаря ти :)
цитирай
7. paciencia - Привет, Веси!
30.11.2015 22:30
Напълно споделям мнението ти. Безсмислено е да губим енергия и сили в някакви ненужни конфликти. Адмирации за това, че винаги успяваш да запазиш добрия тон. Да, ти си от хората, които носят мир. Хубава вечер, Веси!
П.П. Наминах да послушам музика при теб, но темата е важна.
цитирай
8. vesever - Вася, здравей, благодаря ти. Музика ще има ...
30.11.2015 22:39
Вася, здравей, благодаря ти.
Музика ще има пак, надявам се...аз все повече харесвам с музика да говоря и все по-рядко пиша.
Утре ще пусна за теб нещо испанско. :)
цитирай
9. donchevav - Чудесни послания! Дано повече хора ...
01.12.2015 10:40
Чудесни послания! Дано повече хора спрат и прочетат - и осъзнаят какво имаме и какво губим във вражди и негативизъм! Поздрави!
цитирай
10. vesever - Надявам се, Дончева, повече хора да ...
01.12.2015 10:52
Надявам се, Дончева, повече хора да осъзнаят - наистина е наложително, ако искаме да оцелеем...тъй като омразата води до саморазрушение, нека повече хора си дадат сметка за това...
Благодаря ти :)
цитирай
11. milady - колежке/ тъй като и аз превеждам/ само на моя шеф,засега,имам време, да ти отговоря и тук..
01.12.2015 12:38
Та, така мила Весела, аз съм последният човек на
тази Земя,който би се страхувал от Спор, и/ли изкусна софистика;)
просто блога на доктора е сборен пункт за търсещи „себе си “.
А, аз търся ...само Истината ..и Свободата....
и,мисля ,че съм ги намерила.
затова пиша и тук и там, и обичам Самотата си/запиши си го/
да ти подскажа още една малка разлика ...
аз се смея със Сърцето си/ и сама,а ти се смееш пред блога,
децата си, и .....камерата ....
има Огромна разлика ,мила..

а ,ти няма..какво да ми дадеш...не съм Енергиен вампир.
Успех ти пожелавам ,симпатична си ,но още твърде..млада
повече внимавай с приятелите/ с враговете е по лесно/
кака Джули
цитирай
12. vesever - Юлия, аз не виждам за какво искаш да ...
01.12.2015 12:57
Юлия, аз не виждам за какво искаш да спориш с мен /тъй като нееднократно си идвала именно с идея за спор/.
С теб сме различни и това е нормално - всеки носи своята душевност.
Така е, аз живея с децата си и на тях давам всичко, което имам - емоционално и материално и всякак.
Харесвам детския свят и го предпочитам пред този на възрастните, много от които често забравят да се радват на живота, да са искрени и добри, и оставят злободневието да ги помрачава...
Едно нещо, което не схващам е защо искаш да се "конкурираш" с мен - аз съм си аз, ти си си ти - защо ти пречи моята емоционалност например, или начинът ми на изява?
Идното лято ставам на 40, не съм "твърде" млада, но като душевност съм доста млада, да.
Изключително внимавам и с приятели и с врагове. При все, че не се сещам да имам врагове, поне от моя страна. А че има хора, които са ми "вдигнали" мерника, е вярно, но не ме плашат.
Благодаря ти за съвета, обаче, много мило е от твоя страна.
цитирай
13. vania23 - Амин :)
01.12.2015 12:59
Не съм от тези хора. Злобата и омразата са изморителни състояния.
цитирай
14. vesever - Привет, Ваня Радвам се, да има ...
01.12.2015 13:14
Привет, Ваня
Радвам се, да има добри души.
На мен понякога ми е изморително да се "боря" с такива набези към мен, имала съм доста, дори от хора, които съм смятала за близки по някакъв начин...но на даден етап си изградих 'защита'...
цитирай
15. vania23 - Защита всеки гради.
01.12.2015 13:26
Моята защита е различна от твоята. Изразява се главно в това много да внимавам кого допускам до себе си - мнителна съм. В крайна сметка, важното е защитите да вършат работа.
цитирай
16. vesever - Ваня, определено трябва да вним...
01.12.2015 13:39
Ваня, определено трябва да внимаваме кого допускаме до себе си, права си.
Аз давам "шанс" за общуване на всеки, дори когато към мен идват озлобени хора, аз съм приятелски настроена поначало... същевременно защитата ми се изразява в това, че не позволявам да ме наранят, тъй като когато някой носи омраза, тя е в неговата душа, не в моята - в моята има слънце и не позволявам външно негативно влияние.
И като ми стане ясно, при такива случаи, че общуването е невъзможно, се оттеглям.
цитирай
17. vesever - Анонимен - зрели хора са, вярвам, че ...
01.12.2015 13:44
Анонимен - зрели хора са, вярвам, че ще разрешат проблемите помежду си.
цитирай
18. of4arsnakovalnia10 - Както вече съм (ти) казвал добрината и злината са имагинерни понятия.
01.12.2015 15:07
Да вземем като пример тук анонимния:
Каква е целта му - добра или не толкова?
Ако е добра - защо нарочно (подчертавам) пише анонимно и то под постинг, който не е по темата, засягана от него в коментара му, но е на "първа" и е на жена?
(жена, чиито постинги КойЛи ги помпа - дали не е същия)
(и дали анонимността му не кореспондира с "нула2-2нула")

(започвам да се замислям дали да не трасира постоянно и режектира на момента)

Поздрави.

ПС: Щях да забравя:
Никой не е принуждавал (щото не виждам и как би могъл) " Г. Стоименов" да си сменя НИК-а.
Просто Той! решава и прави нов.
И нито мисли да дава отчет някому защо - нито му пука кой какво ще мисли и говори.
цитирай
19. vesever - Не знам, Жоро, на кой какво му е...
01.12.2015 15:36
Не знам, Жоро, на кой какво му е в главата и какви са му целите...аз гледам "отгоре" на тия интриги, а моята цел е да се опитам да кажа нещо добро на хората.
цитирай
20. zaw12929 - Виждам, че имате добра душа , но...
01.12.2015 17:18
Не мисля че сте права, защото не казвате кому да сме благодарни
Това, че има войни и убийства, а при нас няма- не е никакъв повод нито за радост, нито за благодарност. Какво да мислим за другата страна, че има хора, които тънат в излишество, даже защото неоснователно са ограбили държавата, нас лично
Човек трябва да се стреми да живее по добре в доброта ... да полага усилия и да няма и капка самодоволство

КАЗВАМ ТОВА КАТО СЪВЕТ, УВЕРЕНО ВЪВ ВАШИТЕ ДОБРИ НАМЕРЕНИЯ
ЛЕКА ВЕЧЕР!
цитирай
21. kvg55 - "Но вместо да решат пробле...
01.12.2015 18:56
"Но вместо да решат проблемите си и да се освободят от негативното в душите си, много хора предпочитат да насочват тази негативна енергия към околните, сеейки обиди и омраза навред."
Тези думи важат за нашите управници, които все повече ограничават възможностите ни за мирен живот.
цитирай
22. vesever - zaw, разбира се, че не е повод за р...
01.12.2015 19:41
zaw, разбира се, че не е повод за радост, че другаде има войни - мисълта ми е да оценим това, което имаме и да не създаваме зло в отношенията си с хората, а добро.
Точно сте го казали - стремеж да живеем по-добре в доброта.
цитирай
23. vesever - Красимир, привет! Управниците ...
01.12.2015 19:43
Красимир, привет!
Управниците са ..."специфичен" случай. Да, няма да се погрижат за хората, може би трябва хората сами да се погрижим за себе си...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4085482
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол