Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2015 08:31 - ПОЕЗИЯТА – ТЕЖЪК ХЕВИ МЕТЪЛ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2501 Коментари: 14 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Додето аз, към бъдното закретал,
от думи меся своя топъл хляб,
дрогира се светът със хеви метъл,
или се друса с чалга, поп и рап.

А аз – чирак на прелетните птици,
не пях за слава, нито за пари.
И тегля невъзможните си жици! –
в едно ужасно соло! – до зори.

Концертът ми е винаги безплатен.
И няма задължителен дрескод.
Еднакво срещам както стар приятел,
така и някой пълен идиот!

И много моля? – не трошете стола,
бездруго хлопат моите дъски! – 
не съм гондолиерът с „Баркарола”,
аз пея с гръмогласните реки.

И щом изригна – Попокатепетъл! –
турете тапи в своите уши.
Аз свиря соло в тежък хеви метъл, 
за хорица със слънчеви души.





Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
03.05.2015 09:27
Ти си Великан, който тъй ме стресира с неочакваните рими, че когато те рецитирам в домашна среда, заеквам. Много е силна днешната ти (и в пряк, и в преносен смисъл) творба. Затруднявам се кое двустишие да посоча... Добре, нека бъде целият първи куплет:
"Додето аз, към бъдното закретал,
от думи меся своя топъл хляб,
дрогира се светът със хеви метъл,
или се друса с чалга, поп и рап."
Поздрави, Валери!
от П и е р енд Л и д а
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Ти си Великан, който тъй ме стресира ...
03.05.2015 09:37
pvdaskalov написа:
Ти си Великан, който тъй ме стресира с неочакваните рими, че когато те рецитирам в домашна среда, заеквам. Много е силна днешната ти (и в пряк, и в преносен смисъл) творба. Затруднявам се кое двустишие да посоча... Добре, нека буде целият първи куплет:
"Додето аз, към бъдното закретал,
от думи меся своя топъл хляб,
дрогира се светът със хеви метъл,
или се друса с чалга, поп и рап."
Поздрави, Валери!
от П и е р енд Л и д а

Поздрав за Лида, Пиер, и спри да тормозиш жената сабахлен със стихчетата ми!
Направи кафе, почерпи я със сладко от ланшните смокини, изпей й една песничка? :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! * ! *
03.05.2015 09:39
Извинявай, че се натрапвам с втори коментар, но се сетих как да запомня името на вулкана Попокатепетъл, а именно: Попа като петел. Да ме прости всяко отче, което прочете твоето стихотворение.
П и е р
PS - И една справка от Уикито разкрива тайната защо си избрал именно този вулкан. Нали пушиш - често споменаваш тютюнеца?
"Попокатепетъл (на испански Popocatеpetl, често наричан и Ел Поп или Дон Гойо) е активен стратовулкан, част от 900-километровия Трансмексикански вулканичен пояс и втората най-висока точка (5,426 m) в Мексико след Пико де Орисаба (Pico de Orizaba) (5,636 м).
Името на вулкана идва от езика нахуатъл от думите popōca („пуши“) и tepētl („планина“), тоест Пушещата планина."
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Извинявай, че се натрапвам с втори ...
03.05.2015 11:12
pvdaskalov написа:
Извинявай, че се натрапвам с втори коментар, но се сетих как да запомня името на вулкана Попокатепетъл, а именно: Попа като петел. Да ме прости всяко отче, което прочете твоето стихотворение.
П и е р
PS - И една справка от Уикито разкрива тайната защо си избрал именно този вулкан:
"Попокатепетъл (на испански Popocatépetl, често наричан и Ел Поп или Дон Гойо) е активен стратовулкан, част от 900-километровия Трансмексикански вулканичен пояс и втората най-висока точка (5,426 m) в Мексико след Пико де Орисаба (Pico de Orizaba) (5,636 м).
Името на вулкана идва от езика нахуатъл от думите popōca („пуши“) и tepētl („планина“), тоест Пушещата планина."

Да, Пиер, навремето имах една книга - "Вулканите на земята", бях я изял с кориците, не знам защо, сетне някой ми я открадна, уж, да я чете, тъй не ми я върна... та знам.
Благодаря.
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - И тегля невъзможните си жици! - в ...
03.05.2015 11:59
анонимен написа:
И тегля невъзможните си жици! -
в едно ужасно соло! - до зори.

В тежък хеви метъл или в студен джаз солото ти е неповторимо, Чу! (:-))
nalia

Благодаря, Налия.
Чу
цитирай
6. yotovava - Благословени хората със слънчеви ...
03.05.2015 17:10
Благословени хората със слънчеви души - да ги има и да те слушат
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Ти си едно българско юначе - мета...
03.05.2015 18:24
анонимен написа:
Ти си едно българско юначе - металистче, мдаа...:)

:-)))
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Благословени хората със слънчеви ...
03.05.2015 18:24
yotovava написа:
Благословени хората със слънчеви души - да ги има и да те слушат

Има ги, срещат се все още.
Чу
цитирай
9. favn56 - Така трябвада се пее
03.05.2015 18:30
А аз – чирак на прелетните птици,
не пях за слава, нито за пари.
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - А аз – чирак на прелетните птици, не ...
03.05.2015 20:15
favn56 написа:
А аз – чирак на прелетните птици,
не пях за слава, нито за пари.

Тъй се живее по-чисто.
Благодаря, Фавне.
Чу
цитирай
11. yoan2015 - Heavy...
03.05.2015 21:09
Един рок или метъл китарист освен техника и познания музикални, мисля, че трябва да има и много богата фантазия, за да не се повтаря твърде често, съгласен съм, че в определени случаи този вид музика "дрогира"...
... и сега по повод на коментар 3, като го прочетох се сетих за един нашенец, на който му било много трудно да запомни испанското "Пор фавор" "Por favor", което може да се преведе като "Моля" Човекът беше научил думата мислейки си за "Пор в обор"
Лека вечер.
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Един рок или метъл китарист освен ...
04.05.2015 07:16
yoan2015 написа:
Един рок или метъл китарист освен техника и познания музикални, мисля, че трябва да има и много богата фантазия, за да не се повтаря твърде често, съгласен съм, че в определени случаи този вид музика "дрогира"...
... и сега по повод на коментар 3, като го прочетох се сетих за един нашенец, на който му било много трудно да запомни испанското "Пор фавор" "Por favor", което може да се преведе като "Моля" Човекът беше научил думата мислейки си за "Пор в обор"
Лека вечер.

Благодаря!
Чу
цитирай
13. zemela - Музика е!
04.05.2015 09:02
Музика е!
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Музика е! Благодаря. Чу
04.05.2015 09:17
zemela написа:
Музика е!

Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9366774
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930