Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2014 20:06 - Зукърбърг: На 15 март спирам FACEBOOK
Автор: varg1 Категория: Технологии   
Прочетен: 4988 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 05.03.2014 20:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Причината за тази стряскаща новина е, че”Facebook излезе извън контрол и стресът на управлението на това дружество ми съсипа живота.

Трябва да се наложи край на лудостта”, казва Зукърбърк на пресконференция.

Зукърбърг обясни, че на 15 март потребителите вече няма да имат достъп до техните FaceBook акаунти.

“След 15 март целият сайт ще спре”, заяви Avrat Humarthi, заместник-президент на техническите въпроси към Facebook.

“Така че, ако някога искате да видите снимките си отново, препоръчвам ви да си ги свалите от вашите профили. Вие няма да можете да си ги върнете, след като Facebook спре.”

Зукърбърг заяви, че решението за спирането на Facebook е трудно, и той смята, че хората ще се разстроят. “Аз лично не мисля, че е голяма работа,” каза той в лично интервю по телефона. “И за да бъда честен, мисля че е за добро. Да не сте във Facebook, а да сте навън и да сте истински приятели. Това ще е най-добре!”

Някои Facebook потребители бяха бесни след изслушването на тези шокиращи новини.
“Какво ще правя без Facebook?”, заяви Денис Брадшоу, ученик в гимназията от Индиана. “Животът ми се върти около него. Аз съм във Facebook най-малко 10 часа в денонощието. Сега какво ще правя през цялото си свободно време?”

Въпреки това родителите в цялата страна отбелязаха дългоочаквано чувство на облекчение. “Радвам се, че FaceBook кошмарът свърши,” каза Джон Гътари, майка от Детройт. “Сега детето ми няма да бъде залепено на екрана на компютъра по цял ден. Може би дори вече ще мога да разговарям с него”.

Точно сега във финансовата криза се критикува, че Зукърбърг ще изгуби милиарди долари. Фейсбук в момента е класирана като една от най-богатите фирми в света, с приблизителна печалба от 7,9 милиарда долара.Но Зукърбърг остава невъзмутим от тези обвинения.

Той казва, че ще остане с решението си да спре Фейсбук.

Не ми пука за парите“, казва Зукърбърг.

Във Фейсбук препоръчват потребителите да си премахнат всички свои лични данни от интернет страницата си преди 15 март.

След тази дата всички снимки, бележки, връзки и видеоклипове ще бъдат окончателно изтрити.

nadpis.com/2301-zukarbarg-na-15-mart-spiram-facebook/

 




Гласувай:
8



Спечели и ти от своя блог!
1. kayfolog - Всяка година по това време вървят ...
06.03.2014 12:21
Всяка година по това време вървят някакви слухове около fb- че ще се плаща, че се затваря. Да вярва ли човек, да не вярва ли и този път?!
цитирай
2. tera - Просто чудесно!
06.03.2014 13:01
Винаги съм смятала Фацето за пълна шитня и ето, че самият гуру стигна до моето убеждение! Браво!
Но ще се намери някой друг, жаден за мангизи, да запълни нишата и да напълни гушата. Така че - споко, ще има с какво да си чешат хората ново фаце.
цитирай
3. asthfghl - ;)
06.03.2014 16:07
И опровержението:

http://edition.cnn.com/2011/TECH/social.media/01/10/fb.shutdown.rumor.mashable/

Няма нужда да ми благодариш :)
цитирай
4. kostadin - Аз отдавна не ходя там.
06.03.2014 16:32
Аз отдавна не ходя там.
цитирай
5. apostapostoloff - Какво ще правят сега нашите тъпи телевизионери?
06.03.2014 17:07
Та то целите им предавания се градяха върху сурат- тефтера...
цитирай
6. lidislidis - Taзи фалшива новина този сайт я е пускал за 15 май 2013
06.03.2014 17:09
Palo Alto , CA -Mark Zuckerberg съобщи, че Facebook ще бъде затворен през май 2013 година. Управление на сайта е станал твърде стресиращо.

" Facebook е излязъл от контрол", каза Съобщава Zuckerberg в пресконференция извън офиса си в Пало Алто , "и стреса на управлението на това дружество е съсипа живота ми. Трябва да се сложи край на цялата тази лудост . "

Съобщава Zuckerberg обясни, че като се започне 15 май , потребителите вече няма да имат достъп до техните Facebook сметки. Това дава на потребителите (и Facebook наркомани ) годишно, за да се приспособят към liwithout Facebook .

"След 15 май 2013 г. Целия сайт изключва ", заяви Копривщица Humarthi , заместник-председател на техническите въпроси към Facebook . " Така че, ако някога искате да видите снимките си отново , препоръчвам ви да ги вземе от интернет . Вие няма да бъдете в състояние да ги върна след Facebook излиза от бизнеса . "

Зукърбърг заяви, че решението за спиране на Facebook беше трудно , но че той не мисли, че хората ще бъдат разтревожени .

" Аз лично не мисля, че е голяма работа , " каза той в лично интервю по телефона на източник, близък до един приятел. " И за да бъда честен, аз мисля, че е по-добро. Без Facebook, хората ще трябва да излезем навън и да направи истински приятели . Това винаги е нещо добро. "
цитирай
7. анонимен - Да не е от бъзиклийкс. Лично мен това ...
06.03.2014 17:42
Да не е от бъзиклийкс.
Лично мен това ще ме зарадва, защото мразя фейсбук.
цитирай
8. raders - Почти сигурно е блъф, но дори и да не ...
06.03.2014 18:14
Почти сигурно е блъф, но дори и да не е, няма да седнем да ревем за някакъв си фейсбук
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20124705
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031